HTML

Obesimed próba

2011 január 17.-én kezdem szedni ezt a kapszulát, a leírtaknak megfelelően. napi 3* 2 kapszula 2 pohár vízzel. Sok mindent kipróbáltam, de gyógyszerhez még nem nyúltam. Itt az ideje.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

vasárnap, hétfő, utolsó nap

2011.01.24. 11:03 A "fogyókúra"

hát lemértem magam...

91 kg-mal indultam, és 1 héttel késöbb 89,7 kg vagyok.

azt hiszem ezt gyógyszer nélkül is sikerült volna elérnem...

a fogyás mértéke 1,3 kg/hét

a gyógyszer elfogyott, de én azért még írok, hogy hogyan haladok tovább.

végül is kevesebbet nassoltam, de szerintem gyógyszer nélkül is ment volna, mert ez így drága egy fogyókúra...

egészségesebben étkezni, többet mozogni. ez a recept!

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás hízás túlsúly életmódváltás obesimed

A bejegyzés trackback címe:

https://obesimed.blog.hu/api/trackback/id/tr672609352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása