HTML

Obesimed próba

2011 január 17.-én kezdem szedni ezt a kapszulát, a leírtaknak megfelelően. napi 3* 2 kapszula 2 pohár vízzel. Sok mindent kipróbáltam, de gyógyszerhez még nem nyúltam. Itt az ideje.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

1. nap vége, 2. nap kezdete

2011.01.18. 09:24 A "fogyókúra"

hát túl vagyok az első napon. Egy nehézséggel küzdök csak, nemtudok közel fél liter vizet inni minden beszedett gyógyszer után..

Ami a hatást illeti, nassolni nem vágytam, délben megettem egy jó nagy tányér hagymalevest, vacsi pedig kínai edes savagyú leves, és bambuszos csirke rízs nélkül.

Azért lefekvés elött éhes voltam, így bekaptam két fűszeres füslit :)

Ami a mellékhatásokat illeti, hát volt gázképződés, enyhe gyomorfájás, de hasmenés eddig nem volt.

Ma reggel már bevettem a tablettát, 10 kor reggelizek, pirított foghagymás chipset, meg chiliset.

Holnap reggel megint jövök!

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás hízás túlsúly életmódváltás obesimed

A bejegyzés trackback címe:

https://obesimed.blog.hu/api/trackback/id/tr522592264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása