HTML

Obesimed próba

2011 január 17.-én kezdem szedni ezt a kapszulát, a leírtaknak megfelelően. napi 3* 2 kapszula 2 pohár vízzel. Sok mindent kipróbáltam, de gyógyszerhez még nem nyúltam. Itt az ideje.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

szombat

2011.01.23. 10:43 A "fogyókúra"

reggel:rántott hagymakarikák

ebéd:zellerfőzelék, rántott husi

vacsora:kicsi rizs, rántott husi

 

Arra leszek kiváncsi hogy mi lesz ha nem szedem már a gyógyszert, akkár sem leszek éhes az étkezések közötT?

nagyon kiváncsi vagyok mennyit fogytam, hétfőn megyek, és lemérem magam a gyógyszertáti mérlegen, és megosztom veletek :) én 1-2 kilot tippelek, ami 1 hét alatt nem lenne rossz.

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás hízás túlsúly életmódváltás obesimed

A bejegyzés trackback címe:

https://obesimed.blog.hu/api/trackback/id/tr412606608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása