HTML

Obesimed próba

2011 január 17.-én kezdem szedni ezt a kapszulát, a leírtaknak megfelelően. napi 3* 2 kapszula 2 pohár vízzel. Sok mindent kipróbáltam, de gyógyszerhez még nem nyúltam. Itt az ideje.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

1. nap

2011.01.17. 13:23 A "fogyókúra"

Nemrég hozta a postás a kapszulát. Be is vettem az első két szemet. Ebéd elött.

Azért ma visszafogottan reggeliztem, 3 tükörtojást ettem magában, és egy pohár forrócsokit.

Az ebéd még nemtudom mi lesz.

Amugy én egy 20 éves, 167cm, és 91 kg-os lány vagyok. A célom, veszíteni a súlyomból.

Sosem voltam sovány, mindig is husosabb voltam a kelletténél. És elég korán rájöttem hogy ez szar dolog, és kínoztam magam minden féle dologgal.

Tavaj áprilisban elkezdtem egy elég sikeresnek mondható életmódváltást. És októberig le is ment 12 kiló. Ami elég kevésnek tünik, de nem volt legalább megerőltető.

Nem sportoltam, csak többet sétáltam. Viszont lemondtam a cukorról, és a lisztről. Hust ettem hussal, meg tejtermékekett, zőldségeket, és gyümölcsöket. Jó volt...

De aztán elhelyezkedtem egy látványpékségben, és a kilok 3 hónap alatt visszajöttek.

Ott hagytam a munkahelyem, és most segítséggel (obesimed), próbálok lemondani ujra a lisztről és cukorról.

Úgy gondolom, hogy megosztom veletek, mennyire hatásos ez a szer, és hogy a pédámmal, hátha több, túlsúlyos barátom is belevág végre, az örökké csak halogatott életmódváltásba.

Minden nap, egy héten keresztűl írni fogok, hogy mik a változások, és hogy birom a dolgot.

Mindig délelött.

Legközelebb holnap reggel jövök, a mai nap eredményeivel.

Kivánjatok sok sikert! :) ;)

 

Szólj hozzá!

Címkék: fogyás hízás túlsúly életmódváltás obesimed

A bejegyzés trackback címe:

https://obesimed.blog.hu/api/trackback/id/tr92590122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása